Gratis verzending vanaf € 35,-

 Voor 16:00 besteld, morgen in huis

 30 dagen bedenktijd

Verzending

Wie levert mijn bestelling?

Bijna alle leveringen vinden plaats met DHL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Via de mail ontvang je een link met een Track & trace code waarmee je kan zien waar je pakket is.

DHL Track & Trace is pas in de ochtend van de uitlevering beschikbaar.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen bij bestellingen onder de €35,-, € 3,95 in rekening voor verzending binnen Nederland. Boven de € 35,- euro is dit gratis.
Voor verzending naar België, Luxemburg en Duitsland (met levering op werk- n zaterdagen) brengen wij €9.15 in rekening.
Boven de € 50,- euro is de verzending gratis.

Land Indicatie levertijd Verzendkosten
Nederland 1-2 werkdagen >35 euro gratis
België 1-2 werkdagen >50 euro gratis
Duitsland 1-2 werkdagen >50 euro gratis

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij proberen elke bestelling zo snel mogelijk af te handelen zodat u de bestelling snel in huis heeft.
Wij verwerken de bestellingen dagelijks en wanneer de bestelling gereed is ontvangt u van ons een Track & Trace per e-mail waarin u de bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer deze bezorgd gaat worden.

DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Bestelling in het weekend worden maandag verwerkt en bezorgt op dinsdag.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt je bestelling aan DHL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij je buren kunne afgeven, dan bezorgen we je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in je brievenbus. Met de code op de kaart kun je via Track & Trace zien waar je pakket wordt bezorgd. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wil je liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. Je kunt je keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL.

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we de bestelling onderweg is

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

100% Veilig betalen
Bezorgd door
Volg ons
Vertrouwd winkelen